creatief

We hebben gisteren gezellig een dagje binnen door gebracht.
Het was tenslotte koud en regenachtig...:(

Maar mijn dochter en ik zijn gezellig creatief bezig geweest.
We hebben een aftel kalender gemaakt.
En het is nog 32 nachtjes slapen voordat we gaan verhuizen.
En tot die tijd gaan we hier van alles afsluiten en afscheid nemen....


Ik heb deze een beetje vervaagd, anders kan iedereen lezen wat me nog allemaal gaan doen deze maand. Maar zo hebben jullie een beetje een idee hoe hij geworden is.




Ik heb dik karton gebruikt en de rand hebben we versierd met kleine stukjes papier, deze hebben we er met speciale lijm opgeplakt. Nu het op gedroogd is lijkt het net of deze gelakt is.
Ik vind het altijd erg leuk om creatief bezig te zijn en af en toe ga ik daar dan ook even lekker voor zitten. Het is nl. een super ontspannen bezigheid!!

Nu iedereen een fijne week.
 Iedereen bedankt voor de verschillende reacties, erg leuk!! En super dat jullie mij volgen ook de stille volgers BEDANKT :-)


Groet, Mirjam

1 opmerking:

  1. Leuk dat je dit gedaan hebt! Aftellen. Dan ben je er echt even heel concreet mee bezig! Enne ... dat huis ziet er fantastisch uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk dat je bij me langs kwam en bedankt dat je een reactie hebt achter gelaten :-)

Tot een volgende keer.

Groetjes, Mirjam