Lopend naar de brievenbus





Afgelopen week ging ik al lopend naar boven het oude dorp in om een brief te posten.
Hieronder gewoon wat foto's wat ik onderweg zoal tegen kom.






Het dorpspleintje met de kerk en de Mairie














Boven de trap hangen strengen met kerstverlichting.
Er wordt veel aandacht besteed aan het versieren van de dorpen en steden met kerst in Frankrijk.
Echt heel sfeervol!
In een andere post hoop ik dit aan jullie te kunnen laten zien.



De oude dorpsschool













Een heerlijke wandeling ieder x weer.
Al is het alleen al omdat ik weet dat ik iemand blij maak met een kaartje...

X Mirjam






13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie sfeer hangt hier in het dorp, ik begin meteen naar mijn vakantie te verlangen ;)! Leuk ook dat er zoveel aan kerstversieringen wordt gedaan!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie route! Ik zou iedere dag een kaartje sturen als ik jou was :-) is het echt een stukje lopen dus? Oh.. en ik dacht dat PTT iets typisch Hollands was, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meid wat woon je mooi !!!!.....heerlijk.....liefs fijne week van mij...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig om even met je mee te wandelen door jullie mooie dorp! Met zoveel moois onderweg is het toch een plezier om naar de brievenbus te gaan...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk om het ook allemaal in het echt te hebben gezien! ze zijn weer mooi, je foto's! Liefs uit Geldrop

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat woon je mooi, Mirjam. Met al die kleuren en trappetjes zo sfeervol. En dan zo'n lange bak violen, ja daar val ik helemaal op.
    Het was mooi om even met je mee te lopen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's, aah la douce France... Het brengt me in vakantiestemming !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's, even waande ik me in Frankrijk op de maandagmorgen. Helaas, de werkelijkheid is dat ik zo weer op de fiets naar mijn werk mag. Ik ben benieuwd naar de kerstverlichting.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. piep

    leuk even met je mee te wandelen meid

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie omgeving zeg en wat leuk dat we even mee mochten genieten
    bij jouw ritje naar de PTT.
    Je boft dat je in zo'n mooie omgeving mag wonen.
    Geneit van al dat moois.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mij heb je blij gemaakt met deze prachtige fotoreportage.
    Fijne week, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En mij ook! Ik kom zomers graag in Frankrijk maar nooit in deze tijd van het jaar. Zo leuk om het dorpje in wintersfeer te zien, graag meer!!!Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En wat een prachtig dorpje is di zeg!!! Leuk al die lichtjes in het donker!

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk dat je bij me langs kwam en bedankt dat je een reactie hebt achter gelaten :-)

Tot een volgende keer.

Groetjes, Mirjam