Christmas Carol Service





 De tijd van Advent is aangebroken.
Morgen is het de eerste zondag van Advent. 

Met Advent bereiden wij ons voor op het kerstfeest, dan vieren we de geboorte van Jezus.





De gemeente waar wij lid van zijn geeft morgen een Christmas Carol Service
in de grote Kathedraal van Aix-en-Provence.
Volgens horen en zeggen is dit erg indrukwekkend en komen er ruim 1000 mensen.
En wij zijn erbij :-)


Wil je dit ook graag volgen klik dan HIER Je kunt dan live mee luisteren.
Het begint om 15.30 uur!

Een fijne zondag.

Lieve groet,
Mirjam







4 opmerkingen:

  1. Ja, het is 1e Advent en we zien uit naar de geboorte van de Here Jezus.
    Buiten alle gezelligheid van deze maand, de versieringen, enz. is dit toch wel de reden om uit te zien!
    Ik wens jullie een heel mooie kerkdienst toe. Lijkt me een belevenis.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat mooi zeg, ik ga zeker even meeluisteren vanmiddag!!!
    Hier ook de eerste kaars aangestoken, zo mooi om de kinderen mee te zien genieten, en ook
    de boodschap mee te krijgen!

    Voor jou een heel mooie middag met je gezin en de 1000 anderen!!!

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt mij heel bijzonder! Als ik er aan denk, wil ik vanmiddag graag even meeluisteren!

    Een fijne dag vandaag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zal dat een bijzondere gebeurtenis zijn.
    Ik ga zeker even luisteren vanmiddag.

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk dat je bij me langs kwam en bedankt dat je een reactie hebt achter gelaten :-)

Tot een volgende keer.

Groetjes, Mirjam