Monaco-deel 2




Er zijn  heel veel mooie parken/tuinen in Monaco.
De bloemen stonden daar al volop te bloeien en het was ook prachtig weer die dag.
Hieronder wat foto's van het park "Saint-Martin"












Het Oceanographic Museum is  ronduit schitterend!!

Met prachtige vissen, koraal en schelpdieren, veel historie
 en alleen het gebouw is de moeite waard....













Ik zie ik zie wat jij niet ziet....













Het was ronduit een prachtige dag.....!!

Ik begreep dat het in Nederland heerlijk Lente weer is, genieten dames ! Heb ik afgelopen weekend gedaan, wij hebben nu regen en wind....ach ook weleens goed voor de planten ;-)
Na een heerlijke vakantie zijn we deze week  inmiddels weer begonnen met school, dus dat was wel even wennen vroeg op en lange dagen....maar ook wel weer goed dat gewone ritme.

Iedere een fijn dag!


Lieve groet,

MIRJAM






12 opmerkingen:

  1. Bij jou is het al volop lente, heerlijk. Mooie foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Mirjam!
    Bedankt voor je lieve reactie op mijn post! zo lief al die berichtjes van iedereen!
    Er is trouwens iets heel geks aan de hand, ik blijk al een paar maanden geen posten van jou te onvangen, terwijl ik jou volg, en jij mij...ra,ra hoe kan dat nou???
    Maar ik heb nu net even bij je gekeken...en meis wat een prachtige foto's hebben jullie in Monaco gemaakt...niet verkeerd om daar naar toe te gaan...lijkt mij...ha,ha!
    Zucht...nee joh...ben helemaal niet, ook niet een beetje jaloers hoor...nee 'echt niet' hoor...ha,ha!
    Wij hebben hier sinds gisteren een prachtig zonnetje, en je ziet iedereen gelijk druk in de tuin bezig...zo fijn de Lente komt er aan!
    Wij waren vanmorgen in het ziekenhuis, en mijn man gaat zo even rusten...dus ik ga ook maar even lekker rommelen in de tuin straks!

    Lieve groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's, nog een fijne dag verder,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Monaco is een klein paradijsje op aarde, het is er zo mooi! Leuk om de foto's te zien, dat haalt meteen herinneringen naar boven..

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige ervaring en dan nog met die mooie blauwe lucht en die prachtige
    bloemen...zucht...het lijkt wel zomer bij jou.....
    Fijn om zo een week vrij te zijn en ja dat normale ritme...:)
    Die wekker is best weleens irritant hoor...

    Fijne week nog en ene lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's van mooie flora en fauna! Jullie hebben vast erg genoten.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's. We zijn maar 1x in Monaco geweest, toen regende het:-(. Tijd om nog eens te gaan, zie ik.
    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat hebbeb jullie veel gedaan op 1 dag! Mooie plaatjes en inderdaad lekker rustig buiten het seizoen. Heerlijk om met je mee te lopen! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig mooie serie Mirjam. En vooral ook dat er al zoveel in bloei staat. Ja wij hebben vandaag zonder jas aan buiten gezeten, gelopen, gefietst en in de tuin gewerkt. Lekker joh!!!

    Liefs,
    Gerreke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dit er allemaal weer geweldig uit, vooral de laatste foto vind ik helemaal geweldig!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk dat je bij me langs kwam en bedankt dat je een reactie hebt achter gelaten :-)

Tot een volgende keer.

Groetjes, Mirjam