In Frankrijk.....en uitslag Give-away







...groeien er deze tijd van het jaar wilde asperges......
dus ik ging voor de vakantie met mijn buurvrouw opzoek naar deze groene heerlijkheid....




het was goed dat zij mee was, want het is goed zoeken onder de bomen....




ik zie ik zie wat jij niet ziet...hoeveel staan er hier....?




Na  een uurtje zoeken hadden we beiden een zakje vol.
Deze heb ik 's middags lekker klaargemaakt. de smaak was goed, volgens de lokale mensen zijn deze asperges Tres Bon, maar zo'n kenner ben ik niet....de geur was wel heel scherp, maar de smaak was zacht.
Dus voor herhaling vatbaar!


En dan nu de uitslag van mijn give-away..

Iedereen bedankt voor de leuke reacties op mijn blog en vooral op mijn give-away.
Bedankt voor het meedoen allemaal!

Het is geworden Gerreke, 

van het boeiende blog Verhalen en Columns

Gefeliciteerd Gerreke!


Ik stuur het pakketje zo snel mogelijk naar je toe.

Allemaal een heerlijk zonnige dag gewenst.

Lieve groet Mirjam




Wilde OrchideeĆ«n 






10 opmerkingen:

  1. Wat grappig, ik wist helemaal niet dat asperges ook in het wild voorkomen. Dat was dus een lekker maaltje uit moeder natuur.

    Mijn hartelijke felicitaties zijn voor Gerreke, erg leuk dat zij je mooie give away gewonnen heeft!

    Het is hier heerlijk, ik zit buiten met mijn iPad op schoot...je hoort me niet klagen ;-).

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, je eten zo uit het bos halen. En Gerreke, gefeliciteerd!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Asperges in het wild tegen komen, hoe bijzonder is dat! Maak er maar een lekkere maaltijd van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om asperges te vinden in het wild, dat is dan toch
    wel heel uniek!!!!
    Wat leuk voor Gerreke dat ze gewonnen heeft!!!!

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wist niet eens dat je ze in het wild kon vinden.
    Lekker zo'n gratis maaltje.
    En de felicitaties voor Gerreke!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat grappig dat asperges bij jullie in het wild te vinden zijn! Gerreke gefeliciteerd.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat bijzonder om wilde asperges zo te kunnen plukken en daarna te eten,wat heb je mooie foto's in Italiƫ gemaakt,da's ook genieten...fijne avond en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je zo asperges kan gaan plukken. Deze week maak ik een nieuwe kaart voor jou...

    Proficiat Gerreke!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. AHHHHHHHHHHHH JOEHOEHOEHOE ik heb gewonnen! Meid, ik ben zo blij als een kind. Na een drukke dag moest ik gewoon weer even kijken en reageren. Zit nu met de benen omhoog en laptop op mijn schoot. Het is echt waar ... ik heb echt gewonnen!

    Je begrijpt ik ben reuze benieuwd!!

    Lieve groet,
    Gerreke

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk dat je bij me langs kwam en bedankt dat je een reactie hebt achter gelaten :-)

Tot een volgende keer.

Groetjes, Mirjam