De tijd vliegt......

Hallo allemaal,

Alles goed met jullie?
Hier prima, top drukte van de laatste school weken
Inmiddels zitten we alweer in de laatste week, nee laatste dag.....waar blijft de tijd.....

Ik kom helemaal niet aan bloggen toe laat staan bij jullie lezen/reageren.

Zoals beloofd nog wat foto's van de prachtige dorpjes in de omgeving van Gorges du Verdon


Valensole















La Palud-sur-Verdon






Moustiers Saint-Marie















De lavendel velden waren nog niet helemaal in bloei.....
Inmiddels volop vermoed ik ;)
ik ga volgende week maar een kijkje nemen....

Fijn weekend allemaal!

Lieve groet uit Frankrijk

Mirjam




17 opmerkingen:

  1. Heerlijke Franse plaatjes...wat dat betreft zou ik er ook goed kunnen wonen, dit is zó mooi!

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig...heb zin om direct te vertrekken... jammer genoeg deze
    zomer geen reis.... maar ik zal jouw prachtige sfeerfoto's enkele keren
    opnieuw bekijken...
    héél fijn weekend
    en alvast een héérlijke zomervakantie
    liefs
    Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's...lijkt me heerlijk om daar te wonen.....liefs van mij prettig weekend....x !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt! Neemt me weer even helemaal mee terug naar de jaren dat ik daar zomers op vakantie was. Nog drie weken en dan ga ik weer, hoewel nu naar een andere streek. Vive la France! :)

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk daar moet ik nu heen......Het lijkt me het einde om eens in zo lavendel veld te liggen.......
    De geur.....en dan naar de blauwe lucht kijken.....wegdromen........zalig!

    Blijft vooralsnog even een droom

    Fijn weekend

    LIefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ik al die beelden zie, Mirjam, zou ik er best kunnen wonen. Wat een sfeer, geweldig door jou in beeld gebracht!
    Ik kan alleen niets van de taal.
    Kom je nog naar Nederland in de vakantie of kiezen jullie gewoon een eigen vakantiegebied voor je gezin.
    Hoe dan ook,ik wens jullie een hele fijne vakantie toe!
    Geniet!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is even genieten, zo met die foto's. Al die luikjes, bloemen, lavendelvelden. Wat is Frankrijk toch een prachtig land. Fijne vakantie.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zucht...... Ik heb zin in vakantie!!! Prachtig.... XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij jou is het al vakantie...heerlijk en dan die mooie stadjes en de Lavendel....
    Wat zul je genieten Mirjam.
    Maak er een mooie vakantie van.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Prachtige streek ook. Wij zijn weleens in Castelane op vakantie geweest.
    Nu hebben de kinderen vakantie zeker? Twee hele maanden, het kan niet op.
    Fijne zondag,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh....wat krijg ik nu zin in vakantie!! Vooral de lavendelvelden wil ik een keer zien maar ieder jaar zijn we te laat! Jammer.....maar wie weet.
    Fijne vakantie gewenst!

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Mirjam,

    Bedankt voor je leuke reactie op mijn lavendelkransjespost (goed scrabblewoord)
    Ik had jouw blog al een hele tijd terug gevonden (zit al bij je volgers, haha...)en hier ook al eens gereageerd want ik als echt francofiel, reageer ook op alles wat met frankrijk te maken heeft ;)
    Wat een prachtige foto's heb je gemaakt van de dorpjes en de gorges du verdon...
    Nog even en wij gaan ook weer genieten van het franse zuiden en de lavendelvelden, mmm....
    Hoe lang wonen jullie al in Frankrijk?
    Het lijkt me heel bijzonder, en inderdaad hoort afscheid nemen daar ook bij.
    Vrienden van ons woonden als expat in Singapore en zijn nu naar de Filipijnen verhuisd...na 3 jaar...toch heftig, maar is ook nog iets verder weg van familie enz.
    Ik wens je een heerlijke zomer toe Mirjam, lekker relaxed en niks moet :)

    Lieve groet, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartelijk bedankt voor de mooie foto's! Er is ook een huis in onze straat erbij ;)
    Groetjes, Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo achter mijn pc waan ik me voor even in Frankrijk. Wat een mooie foto's.
    Ben erg benieuwd naar de lavendelvelden nu.
    Fijne dag.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Altijd weer leuk om van je te lezen!
    Ik vroeg mij af waar jullie naar de kerk gaan?
    Wij hebben vorig jaar de diensten in Port Grimaud ontdekt , Frans/Ned. En alle gezindten door elkaar. Heel mooi zulke verbindingen !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi ik zag u blog via andere bloggers...zal zeker terug komen

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk dat je bij me langs kwam en bedankt dat je een reactie hebt achter gelaten :-)

Tot een volgende keer.

Groetjes, Mirjam