Een klein feestje....!

Hallo allemaal,

Eindelijk heb ik weer even tijd om een postje te maken.
Ik was jullie niet vergeten hoor, maar ik ben druk met een heleboel andere dingen.
Vanmorgen lekker getennist met een vriendin en daarna langs de bakker gesneld om mezelf te trakteren op iets lekkers.
Ik hoor jullie denken, dat moet je nu net niet doen nadat je gesport hebt,want je hebt juist calorieƫn verbrand;-)
Maar, ik ben van mening, dat je jezelf af en toe moet verwennen en trakteren op iets lekkers.

Ik had ook iets te vieren, want gisteren had ik mijn eerst on-officiƫle photoshoot :)))




Ik ben al een paar maanden bezig met een fotocursus online bij Laura Vink
En in 2015 wil ik mijn fotografie naar een "hoger"plan tillen...
Mijn website is in de maak en gisteren was dus mijn  eerste shoot.
Met toestemming volgen hier een paar foto's!















Mijn vriendin is er erg blij en ik ben ook erg tevreden met het resultaat!

Wordt vervolgd!

Lieve groet,

Mirjam


10 opmerkingen:

  1. Wat leuk Mirjam!
    De foto's zijn prachtig.
    Zo krijg je er een mooi werk of hobby bij.
    Veel succes!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou daar mag je wel een taartje op nemen, wat een prachtige foto's. Ik snap dat je vriendin daar blij mee is! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je steeds verder probeert te komen met fotografie! Een paar maanden geleden ben ik gevraagd voor een fotoshoot en dat was ook zo leuk om te doen. Het gezin was erg enthousiast over de foto's en dat maakte het nog leuker dan het al was. Veel succes met je camera!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je gevraagd bent: en het resultaat mag er zijn!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe leuk!!!
    En gelijk heb je ....je moet jezelf zo nu en dan eens verwennen.....goed voor jezelf zijn is dat ;)

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk voornemen! Ik vind je foto's altijd al geslaagd! Deze portretjes zijn ook erg mooi. Succes ermee en blijf jezelf vooral af en toe op een gebakje trakteren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is ook heel mooi. Dikke proficiat! Zo'n fotoshoot kan veel voldoening geven voor zowel fotograaf als model. Ik heb ooit de trouwpartij van een vriendin gedaan en daar denken we na jaren nog met veel plezier aan terug. Zeker als we de foto's erbij nemen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zeg! Ook een vak apart lijkt me! Enne...heerlijk om jezelf te trakteren! Dat maakt het nou net even leuker! Fijn weekend! Groeten,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk, na het sporten even nagenieten met iets lekkers. Doe je goed hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk dat je bij me langs kwam en bedankt dat je een reactie hebt achter gelaten :-)

Tot een volgende keer.

Groetjes, Mirjam