Een mooie lange zomer!
















Hallo, hier ben ik weer.
Alles goed met jullie?
Hier is het prima, we hebben een heerlijke zomer (gehad) 

Met een heleboel mooie momenten.
zo zijn we een namiddag naar de Lavendel velden geweest bij Valensole
Terwijl mijn dochter en ik genoten van de kleur, geur, uitgestrekte velden en op pad gingen met de camera, gingen de mannen jeu de boules spelen.

Wat lijkt dat alweer lang geleden...begin juli was dat...
gelukkig blijven we nog een jaar zodat ik zeker nog een keer terug kan voor een dagje...of twee.

Lieve groet, Mirjam






10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's! Die lavendel, geweldig! Ik heb nog steeds een paar gedroogde takjes die jij me ooit stuurde. Post naar jou is onderweg, of misschien zelfs al gearriveerd? Fijne zomer nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend hoor, al die lavendelbloemen op een rij. Ik hoop dat jullie nog een aantal weken van een mooie (na)zomer kunnen genieten.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mirjam,
    Wat geweldig die lavendelvelden. De kleur in uitgestrektheid, heel mooi!
    Fijn dat jullie een mooie vakantie hebben!
    En nu op naar de herfst!
    Maar misschien nog wel een aangename nazomer.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo liebe Mirjam, in was für einer Traumlandschaft du leben darfst, wie wunderbar :)))
    Den Lavendel der Provence dort einatmen zu dürfen, oh... ich wünsche dir noch wundervolle Zeit dort und alles Liebe, Grażyna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's!!! Vorig jaar maakte ik een krans met lavendel die vandaar kwam. Hij hangt hier nog altijd mooi te wezen.
    Nu wordt het voor iedereen nagenieten van de zomer met hopelijk nog veel mooie herftsdagen. En natuurlijk weer volop knutselen.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzetend mooi! Ik ben er stil van, wat een prachtige foto's....
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit mooi vastgelegd Mirjam, zo mooi al die Lavendel, je hebt je hart op kunnen halen.
    Heerlijk zo'n moeder/ dochter momentje, je hebt je dochter prachtig in beeld vastgelegd hoor.
    Geniet nog maar heel veel, lekker dat er nog een jaar volgt.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zou ik nog zo graag een keer willen zien! We waren altijd te laat om de velden te zien dan was het meeste al uitgebloeid. Wij gingen in het hoogseizoen naar de Drome en dan stond er nog maar weinig. Zoals dit......een feest! Wanneer moet je er dan zijn: juni/ begin juli denk ik?
    Prachtige foto's: ik ruik de geur bijna!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Mirjam. zo mooie foto's en heerlijke herinneringen aan een mooie zomer in Valensole. Dit jaar konden wij twee keer genieten van de bloeiende lavendelvelden - en via je foto's nu nog een deerde keer! :)
    Hartelijk bedankt voor de foto's, waar ik ook ons huis kan zien (en ik ben zo blij, dat we binnenkort weer naar Valensole terug gaan!)
    Groetjes, Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto's van een prachtig stukje Provence!

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk dat je bij me langs kwam en bedankt dat je een reactie hebt achter gelaten :-)

Tot een volgende keer.

Groetjes, Mirjam