Summer time


























Enjoy!

Love

 Mirjam









10 opmerkingen:

  1. Zo mooi gedaan!!! Dat zijn mijn favoriete Franse bloemen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's!

    Ik wens je een heel fijn weekend. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap dat je die bijen er zo scherp op gekregen hebt: ik probeerde het afgelopen week ook maar ze waren toch allemaal bewogen. Ze zijn ook zo snel als ze vliegen, net zoals de vlinders. Ik blijf maar oefenen!

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowwww.....mooi !! jij ook een heerlijke geniet zomer...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig. Zowel de bloem als de foto met de bijen. Fijn weekend!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enjoy also!
    Mooie foto's!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh mooi! Ik heb precies zo'n zelfde in de tuin. Iedereen bleef in het begin zeggen dat het onkruid was, dat ik hem weg moest halen. Maar nu staat er zo'n prachtige roze bloem! Fijne zomer daar in La France!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's van die bijtjes!!!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leven als god in Frankrijk.........bofferd....

    Enjoy....

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Mirjam!
    Ik ben net terug van vakantie uit Frankrijk, we gaan elk jaar, ditmaal naar Charente Maritime. Ik bewonder deze bloemen altijd. Zo hoog en toch zelfstandig rechtop blijven staan, geweldig. Ze fleuren alles op. Weet jij misschien hoe ze heten? Dan ga ik eens kijken of ze het in mijn tuin ook willen doen. Groetjes, Petra de Jong

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk dat je bij me langs kwam en bedankt dat je een reactie hebt achter gelaten :-)

Tot een volgende keer.

Groetjes, Mirjam